Regulamin

Regulamin platformy  zakupowej  dla Klienta hurtowego i detalicznego. 

www.b2b.daffi.pl

§ 1 Platforma b2b pod adresem www.b2b.daffi.pl prowadzony jest przez F.H. DAFFI Tomasz Skrzypczak z siedzibą w Zakrzewie 62-070, ul. Przemysłowa 12.

§ 2 Przedmiot działalności

Przedmiotem działalności sklepu jest sprzedaż zabawek za pośrednictwem strony internetowej.

§ 3 Przyjmowanie i realizacja zamówień

1. Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pośrednictwem platofrmy internetowej www.b2b.daffi.pl 24h na dobę 7 dni w tygodniu. 2. Zamówione produkty wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, czas realizacji zamówienia to maksymalnie 48h od daty zamówienia – w przypadku przesyłek pobraniowych, natomiast w przypadku przesyłek opłaconych z góry zamówienie zostanie zrealizowane maksymalnie w ciągu 48h od daty wpłynięcia na nasze konto kwoty za zamówiony towar wraz z kosztem przesyłki. 5. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie Sklepu. W przypadku niedostępności Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji. 6. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14:00, w soboty, niedziele oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. 7. F.H. DAFFI – nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta. 8. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. 9. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie Internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia. 10. W komentarzu zamówienia należy wskazać wybrany wzór (kolor, model)

§ 4 Reklamacje

1. Podstawą do uznania reklamacji towaru jest dokument sprzedaży: paragon lub faktura VAT. 2. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni. 3. Klient, który kupi wadliwy produkt, składając reklamację może wybrać między naprawą, wymianą, obniżeniem ceny czy też odstąpieniem od umowy. 4. Produkt powinien być zwracany w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu. 5. Zwrot towaru bez dokumentu sprzedaży bądź w naruszonym opakowaniu nie będzie rozpatrywany. 6. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia do F.H. DAFFI uszkodzonego towaru. 7. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny lub zostanie zwrócona wartość zakupu.

§ 5 Prawo odstąpienia od umowy

1. Usługobiorca/Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@daffi.pl lub też pisemnie na adres: ul. Przemysłowa 12, 62-070 Zakrzewo. 2. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 3. Usługodawca/Sprzedawca dokona zwrotu na wskazany przez konsumenta numer rachunku bankowego. 4. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się w przypadku Umowy Sprzedaży od dnia wydania Produktu, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi Elektronicznej od dnia jej zawarcia.

§ 6 Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 stycznia 2015. 2. F.H. DAFFI zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu.